• Úvod
  • Služby
    • Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi
    • Raná péče
    • Osobní asistence
    • Sociální rehabilitace pro dospívající a dospělé
    • Volnočasové aktivity
    • Vzdělávání
    • Denní stacionář
    • Odlehčovací služba
    • Centrum podpory
  • Pomáhejte s námi
    • Darujte hned
    • Pravidelné dárcovství
    • Firemní podpora
    • Dobrovolnické centrum
  • O autismu
    • Základní charakteristika
    • Charakteristické projevy
    • Rozdělení
  • O nás
    • Aktuality
    • Fotogalerie
    • Naše projekty
    • Podpořili nás
    • Základní informace
    • Informace o zpracování osobních údajů
    • Výroční zprávy
    • FAQ – Často kladené otázky
  • Kontakt
  • Úvod
  • >
  • Služby
  • >
  • Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi
  • >
  • Co mám udělat, když mám zájem o Sociálně aktivizační službu?

Co mám udělat, když mám zájem o Sociálně aktivizační službu?

Pokud máte zájem o naše služby, můžete se s námi spojit:

  • telefonicky na čísle 778 071 913,
  • prostřednictvím e-mailu poradenskecentrum@paspoint.cz,
  • osobně v době ambulantní provozní doby na adrese Anenská 10/10, Brno 602 00, 1. patro.

 

JAKÝM ZPŮSOBEM SLUŽBA PROBÍHÁ

  • Úvodní setkání probíhá s vedoucím služby nebo jím pověřeným pracovníkem. Pracovník služby si povídá s rodiči, odpovídá na jejich dotazy, získává informace o nich samotných i jejich dítěti, zjišťuje, jaká jsou jejich očekávání. Sám je podrobně informuje o tom, jak služba probíhá, předává kontakty na další služby a instituce podle potřeb každé rodiny. Na základě zjištěných skutečností domlouvá schůzku s dalšími pracovníky podle potřeb a zájmů rodiny (sociálním pracovníkem, psychologem, speciálním pedagogem).
  • Na další schůzce si příslušný pracovník dále upřesňuje, v čem by rodina potřebovala pomoci a co vnímá jako největší problém. V kontaktu s dítětem se pracovník snaží nenásilnou formou navázat kontakt, v závislosti na věku s ním vede rozhovor nebo si s ním hraje, pozoruje jeho chování, zjišťuje, v čem je úspěšné a v čem méně.
  • Na základě těchto konzultací je s rodinou sepsána Smlouva o poskytování služby, kde jsou dohodnuty cíle, rozsah, místo, druh služby a pravidla jejího poskytování.
  • Na podkladě informací, které obě strany získají, vypracuje ve spolupráci s rodinou pracovník Individuální plán. V Individuálním plánu jsou zahrnuty cíle i konkrétní postupy vedoucí k jejich naplnění.
  • Kolik, jak často a kde konzultace probíhají je stanoveno ve Smlouvě mezi klientem a poskytovatelem.

 

  • Jak vám můžeme pomoci?
  • Poslání, cíle, zásady SAS
  • Komu jsou naše služby určeny?
  • Co mám udělat, když mám zájem o Sociálně aktivizační službu?
  • Kontakt
  • Informace o zpracování osobních údajů

O nás

  • Aktuality
  • Podpořili nás
  • Naše projekty
  • Kontakt

Co děláme

  • Sociální rehabilitace
  • Raná péče
  • Osobní asistence
  • Volnočasové aktivity
  • Vzdělávání

PASPOINT

  • Anenská 10, Brno, 60200
  • kancelar@paspoint.cz
  • » Zobrazit všechny kontakty

Z našeho Facebooku

Asociace pomáhající lidem s autismem APLA-JM o.s.

Podporují nás