Více
Začíná 24 Dny, 15 Hodiny
12.3.2019 10:00 – 15:30
1 Účastník
Počet vyučovacích hodin: 6
Pro koho je kurz určen: psychologové, speciální pedagogové, pedagogičtí pracovníci ze ŠPZ, ŠPP a všichni, kteří se o problematiku zajímají
Obsah kurzu je zaměřen na: děti, žáky a studenty s PAS
Cíl kurzu: Seznámit účastníky kurzu se základními postupy při diagnostice u dětí s PAS; se specifickými projevy chování u dětí s PAS, které se projevují také při jejich výchově a vzdělávání. Formou modelových kasuistik ukázat odlišnosti vývoje žáků s PAS a intaktní populace, seznámit účastníky se specifiky diagnostiky u dětí s PAS a rámcově je též seznámit s používanými diagnostickými nástroji. Zdůraznit možnosti podpory rodin dětí s PAS, možnosti terapie a její aplikace ve vzdělávacím procesu.
Program:
- Definice PAS; PAS v historických souvislostech; etiologie PAS; epidemiologie PAS –přehled základních diagnóz; diferenciální diagnostika; komorbidita. Triáda symptomů, nespecifické rysy u dětí s PAS.
- Specifika psychologického vyšetření u dětí s PAS. Specifika anamnézy u dětí s PAS. Diagnostické nástroje; psychoterapeutické přístupy. Možnosti podpory rodin dětí s PAS.
- Modelové kasuistiky s ohledem na různý věk a přidružená postižení – videoukázky.
- Konkrétní ukázky různých děl dětí a žáků s PAS.
- Motivace a její význam u dětí s PAS.
Cena: 1.500,-